Van klacht naar kans
Datum: 2 november 2022
Tijdstip: 19:30 - 21:00 uur
Locatie: digitaal
Webinar
Iedere klacht van een cliënt belicht een probleem met je product,
medewerkers of interne processen. Door rechtstreeks van de cliënt te horen
wat de problemen zijn, kun je knelpunten onder de loep nemen en direct
verbeteren om meer klachten te voorkomen.
Uit onderzoek blijkt ook dat klanten die snel geholpen worden met een klacht vaak loyale klanten worden of zich zelfs ontpopten tot ware ambassadeurs van je praktijk.
Sprekers
Dit webinar zal verzorgd worden door bestuurslid Kwaliteit Rutger Sonneveld,
NVvP directeur Janet van Keulen en podotherapeut en kwaliteitsmanager Voetencentrum
Wender, Noor Visschedijk. Alle drie hebben jarenlange ervaring in verschillende
beroepsorganisaties en het omzetten van een klacht naar een kans tot een
ware kunst verheven.
Leerdoelen. Wat moet de cursist aan het einde van de scholing weten of kunnen?
- Aan het einde van de sessie weet de deelnemer door juiste communicatie met cliënten een klacht beter te signaleren en formuleren
- Aan het einde van de sessie weet de deelnemer zijn/haar aanpak af te stemmen op het soort klacht
- Aan het einde van de sessie weet de deelnemer hoe een juiste klachtenprocedure te implementeren in de praktijk
- Aan het einde van de sessie weet de deelnemer hoe een klacht te analyseren
- Aan het einde van de sessie weet de deelnemer een klacht, door leerpunten, om te zetten naar een kans voor kwaliteitsverbetering van de podotherapeutische zorg