U bevindt zich hier : NVvP Academy » Cursusaanbod NVvP Academy » herhalingscursus LPL » Van klacht naar kans

Van klacht naar kans

Datum: 2 november 2022
Tijdstip: 19:30 - 21:00 uur
Locatie: digitaal

Webinar
Iedere klacht van een cliënt belicht een probleem met je product, medewerkers of interne processen. Door rechtstreeks van de cliënt te horen wat de problemen zijn, kun je knelpunten onder de loep nemen en direct verbeteren om meer klachten te voorkomen. 

Uit onderzoek blijkt ook dat klanten die snel geholpen worden met een klacht vaak loyale klanten worden of zich zelfs ontpopten tot ware ambassadeurs van je praktijk.

Sprekers
Dit webinar zal verzorgd worden door bestuurslid Kwaliteit Rutger Sonneveld, NVvP directeur Janet van Keulen en podotherapeut en kwaliteitsmanager Voetencentrum Wender, Noor Visschedijk. Alle drie hebben jarenlange ervaring in verschillende beroepsorganisaties en het omzetten van een klacht naar een kans tot een ware kunst verheven.

Leerdoelen. Wat moet de cursist aan het einde van de scholing weten of kunnen?

  • Aan het einde van de sessie weet de deelnemer door juiste communicatie met cliënten een klacht beter te signaleren en formuleren
  • Aan het einde van de sessie weet de deelnemer zijn/haar aanpak af te stemmen op het soort klacht
  • Aan het einde van de sessie weet de deelnemer hoe een juiste klachtenprocedure te implementeren in de praktijk
  • Aan het einde van de sessie weet de deelnemer hoe een klacht te analyseren
  • Aan het einde van de sessie weet de deelnemer een klacht, door leerpunten, om te zetten naar een kans voor kwaliteitsverbetering van de podotherapeutische zorg

02-10-2022
Terug

< terug

KP
NVvDP

© Copyright 2020 Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten